четвъртък, 3 юни 2010 г.

Бойко в страната на безобразната наглост

До скоро мислех, че българският политически живот вече няма с какво да ме изненада като наглост, арогантност, безпринципност и дебелоочие.
Оказа се, че има.
Преди няколко дни Бойко Борисов запита в отворено писмо медиите дали някога им е оказвал натиск. Напълно в реда на добрия тон главните редактори отрекоха долната инсинуация, тръгнала от президента Първанов. Дори с леко пренебрежение подхвърлиха, че е несериозно да се говори за такива неща, тъй като медиите били независими.
Нека бъдем откровени. Никой не е очаквал от главните редактори на свободните български медии да променят леко надупената поза, в която са замрели, винаги готови да поемат новинарския поток, който постоянното присъствие на Бойко Борисов в близост до лентички годни за рязане, генерира. Това биха били свръх очаквания към едни най-обикновени хора - просто не става.

Как стоят всъщност нещата е ясно на всеки в т.нар. журналистическа гилдия. И аз съм работил в медия, и аз съм писал/редактирал текстове, засягащи (тогава още кмет) Бойко Борисов, и моят главен редактор е получавал тъй да се каже feedback от него.
Радвам се, че все пак се намери някой, който не се притеснява да напише каква е реалността. Та по този повод репликата "Журналистите са тези, които ми оказват натиск, не аз на тях." вече идва малко в повече.
Затова имам следното предложение:
Нали това правителство много настояваше да може свободно да следи трафичните данни на хората (електронни съобщения, телефонни разговори, смс-и)? Защо от МВР не изискат една справка за изходящите смс-и от телефона на Бойко Борисов като е толкова отворен? Ако нямат номера, мога да им го дам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар